GRAVITRAX Zestaw Startowy 275045

• Wymiary opakowania 34 x 34 x 11 cm
  • 175,00 zł
  • szt.
    Niedostępny

Produkt wysyłamy w 24 godziny!

Produkt objęty jest 2letnią gwarancją.

Możesz zwrócić produkt w ciągu 30 dni.

Z GRAVITRAX poznasz świat grawitacji w zabawie! Tworząc pełne akcji systemy ścieżek z różnymi elementami konstrukcyjnymi, odkryjesz jak prawa fizyki wpływają na to co robi twoja kulka. Przedstawione zadania i plany budowy stanowią wskazówki dla początkujących, młodych konstruktorów, którzy wkrótce będą sami mogli tworzyć własne projekty torów. Celem jest dotarcie kulki do celu, pokonując po drodze stworzony system torów. Rozpocznij swoją przygodę z Gravitrax od zestawu startowego, a dzięki pozostałym zestawom uzupełniającym wzbogacisz swój system torów o nowe elementy.

Koncepcja otwartego toru oferuje nieskończone możliwości projektowania ścieżek za każdym razem, kiedy grasz. Ulepsz swój tor dodając prędkość i spryt , dzięki zestawom uzupełniającym. Doświadcz siły gravitracji z GraviTrax.

Zestaw startowy GraviTrax składa się z ponad 100 części i 18 różnych elementów konstrukcyjnych. Dzięki nim możesz rozpocząć budowę własnych systemów torów. Odkrywaj, w jaki sposób prawa fizyki wpływają na ruch Twojej kulki. Kontroluj jej prędkość, eksperymentuj, wykorzystując zestawy uzupełniające. W świat Gravitrax wprowadzą Cię dołączone do gry zestawy i plany konstrukcyjne.

Zacznij zabawę z GraviTrax już dziś!

Nie zapomnij zabrać ze sobą GraviTrax , gdziekolwiek jestes!

Przejdź do App Store i pobierz bezpłatną aplikację.

Aplikacja umożliwia projektowanie pełnych akcji ścieżek z pomocą edytora budynków i ściganie się, używając różnych kulek grawitacyjnych i perspektyw kamery. Niezależnie od tego, czy chcesz stworzyć mały lub duży tor - możliwości są nieograniczone!

Kiedy Twój system torów jest gotowy, możesz przetestować tor i użyć planów budowy w świecie rzeczywistym z zestawem startowym GraviTrax.

zobacz na YouTube